Telecom

Van traditionele telefonie naar IP telefonie

Waar het in het bedrijfsleven eerder vooral ging om een betrouwbare (traditionele) telefooncentrale zien wij tegenwoordig, naast betrouwbaarheid, een steeds sterkere behoefte aan IP Telefonie en geïntegreerde communicatieoplossingen.

Deze behoefte komt voort uit een steeds sterkere focus op efficiëntie, bereikbaarheid en kostenbesparing. Een medewerker moet tegenwoordig overal bereikbaar zijn en toegang kunnen hebben tot zijn of haar bedrijfsapplicaties. Denk bijvoorbeeld aan thuiswerken, op een flexplek of werken op locatie vanaf je laptop. ASPIDER kan door haar specialisme op het gebied van IP telefonie en ICT deze behoefte perfect voor je invullen.

Wij kunnen er voor zorgen dat de bedrijfsprocessen en bereikbaarheid verbeteren terwijl dit minder kost. Een oplossing die past bij de organisatie en kan meegroeien als dat nodig is. Vanzelfsprekend helpen we met de interne en externe infrastructuur: SIP-TRUNKS, IP-VPN, gebouwbekabeling en/of WiFi.